Ännu en gång är jag tillbaka

Haha, det är nästan så att man blir trött på sig själv... "Aldrig mer" stod det i senaste inlägget som var för drygt ett år sedan, men nu sitter jag här igen. Vad gör man inte för Manhattan?;)

Jag anlände i måndags natt, så har varit här i två hela dagar nu.... Like I never left!

Härligt att se ungarna igen i alla fall. Dagarna flyter på... Häng med barnen och träning i central park (shoppingen har jag inte kommit igång med än, men det ska jag nog kunna lösa utan problem)

Kul att varenda människa känner igen mig i alla fall... Och då menar jag verkligen varenda en! Haha

Planen är i alla fall att stanna här till första december, så Sverige- i'll see u later:)

Iver and out from STATERNA

(Bifogar en härlig bild på mig efter ett härligt träningspass och en härlig dusch)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0