To much

Okej, nu ska jag försöka mig på ett allvarligt inlägg, få se hur det går... ?

Ärligt talat har jag fått nog av au pair jobbet, jag var klar med det redan efter första månaden om jag ska vara ärlig. Jag menar, hur kul är det egentligen att släpa ungarna hit och dit, laga mat och städa upp efter dem. De bits och rivs och sparkas och spottar och de lyssnar inte det minsta, inte drömjobbet precis om man säger så...

Så I'm done! Just nu har jag bara roligt, njuter av tiden som jag har kvar här i USA. 8 veckor exakt idag och tro mig, det ska bli så fruktansvärt skönt att komma hem och återgå till ett normalt liv!

Hade jag bara fått så hade jag helt klart åkt hem redan nu. Det känns lite som om det utnyttjar mig liiiiiite väl mycket för tillfället bara för att jag snart åker. Men så vill man inte skapa problem och ställer såklart upp, med tanken i huvudet att man får något tillbaka... Går inte så bra på den fronten.
Men som sagt, det är 8 veckor kvar och det ska jag nog kunna stå ut med.

Lite trist att jag måste spendera min sista sommar här i Hamptons där det inte finns en enda människa att umgås med... Great!
Och det blir nog lite dyrt att åka fram och tillbaka till manhattan varje gång jag är ledig...
Ahja, går se vad jag kan göra åt detta!

Tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0