Söndagen den 6 maj 2012

Söndagen gjorde vi inte alltför mycket. Vi vaknade ganska sent då vi varit ute under lördag/söndag natt. Så vi vaknade upp sent, åt frukost och duschade och fräschade till oss lite.

Diana körd mig till Julie, min gamla counsler där stannade jag ett par timmar innan hon körde mig hem till Diana igen. Underbart väder var det med - åskstorm. Så det både åskade och blixtrade ute. Det kändes sådär lagom bra att jag skulle flyga hem samma kväll.

I alla fall, jag kom tillbaka från Julie, jag kollade min packning en extra gång, jag hängde lite med familjen och så tog jag en promenad nere till Biggbys coffee place. Det är ungefär som starbucks, men inte riktigt. Så jag köpte mig en kaffe och gick hemåt igen.

Jag kollade mitt flyg var 5 min och det såg ganska bra ut. Jag väntade på att Diana skulle dyka upp så hon kunde köra mig till flygplatsen. Hon dök upp efter ett tag.

Väl vid flygplatsen sa vi hej då, eller snarare vi ses snart!! Sen checkade jag in och gick för att leta upp mitt plan. Det kom dock att bli runt 2 timmar sent på grund av vädret, så jag landade igen i ny rund 12.30?! Tror jag klockan va...

Jag har kunnat ta taxi hem, men kön var längre än längst och där fanns inga taxibilar så jag beslutade för att ta bussen och sedan subwayen. Det slutade hur som helst med att jag var hemma 1.30/2. Jag la undan mina grejer, åt lite mat och sen däckade jag i sängen och dov ganska bra tills jag skulle upp igen:-)

Och det var min helg tillbaka i Chicago!
Det är nu bestämt att jag ska springa halvmaran i september så då kommer jag tillbaka för att hälsa på mina små vänner:-)

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0