Sista dagen i april 2012

Nu ska jag snart vika min tvätt och lägga in den där den ska vara...
Fy satan i gatan vad jag är trött. Jag tror inte jag har återhämtat mig från helgen än... Haha, kommer jag nog aldrig höra xD

Ska snart även bege mig till gymmet för att förbränna lite kalorier med Italy vart det tänkt! Så det är pretty najs!

Grattis till min stora pojke R som fyllde hela 6 år idag!

Det var en ganska slapp dag idag. De vanliga morgonrutinerna och sen ett fint break mellan 11 och 17 och det klagar vi ju inte helt på. Hängde lite med Francy i parken och efter det sprang jag en runda i parken. Najs att röra lite på sig igen då senast jag gjorde det var torsdag! Ops! Sen hem, skicka iväg ett brev till Line och fylla på mobilen med pengar!

Sen jobb igen, pojkarna åt och lekte och duschade, borstade tänder och lekte lite! :-) klockan 20 var det sängen som gällde. Jag somnade visst en bling i S säng. Myste lite med R och nu väntar tvätten och sen gymmet på mig....

Idag är även sista dagen i april, vilket betyder att imorgon är det första maj. Galet vad tiden flyger... Detta betyder också att jag har 2 månader och 17 dagar kvar tills jag lämnar detta land...

MAJ, HERE WE COME!!

God natt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0