Massa på en och samma gång

Ja, men det har väl hänt en del denna helg. Eller, faktum är att det inte har hänt ett jävla skit, det är väl mer en massa nyheter eller vad man ska kalla det för?!

För det första så vann vi Eurovision song contest!!! :D GOOOOO SWEDEN!
För det andra så ska jag bli faster igen i december! Jag börja känna mig aningen gammal. För det tredje så håller jag alla tummar och tår att jag kan få tillbaka mitt städning när jag kommer hem igen och just nu ser det ganska lovande ut:-)

Vad mer har hänt? Hm, inte den bleak ate faktiskt?

Här har vi i alla fall inte gjort alltför mycket. Det har mest blivit häng i poolen dessa dagar. Även då det kanske inte varit världens bästa väder så har det faktiskt varit skönt i poolen... Uppvärmd! Najs:D

Imorgon åker vi tillbaka till Manhattan vilket ska bli himla skönt om jag får lov att säga det?! :)

Men nu ska jag bädda om mig själv och sova lite tänkte jag!

Puss och hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0