Fredagen den 4 maj 2012

Ja, men då var jag tillbaka i Chicago. Jag anlände igår, fredagen den 4 maj 2012:) okej, men jag ska väl ta allt från början så ni hänger med.

Jag skulle jobba under morgonen. Då Nanny var ledig så var det jag som skulle ha baby M på morgonen. Hon har vaknat runt sju, halv åtta varje morgon... MEN tro fan att hon ska vakna 5.50 när det är bag som har henne. Jag öppnar min dörr och hör hennes skrik... Yaaaay!

Jag spenderade en timma med att leka med henne. Jag gjorde pannkakor med (tusan gubbar vad snäll jag var) till pojkarna då det är den nya favoriten - svenska pannkakor:)
Så jag gav dem frukost och gjorde den redo för skolan. Nannyn kom hem och jag kunde själv göra mig redo för min resa.

När klockan slog 8 så lämnade bag huset för att ta mig till flygplatsen. Jag tog subwayen till Grand Central och sedan shuttlen till La Guardia airport.

Väl där försökte jag hitta min terminal. Jag frågade på och de skickade mig till en annan terminal så jag traskade ditåt. Väl där skickade de tillbaka mig till terminalen jag just kom från. Det var mig ett jävla springande! Men jag hittade i alla fall rätt till sist.

Jag checkade in och gick och satte mig vid min gate. Flyget var en timme sent, men efter ett bra tag satt jag på flyget och på väg till Chicago.

Ett par timmar senare landade vi. Jag gick till starbucks, åt en muffins och drack en kaffe. Efter det kom min fina vän Diana och hämtade upp mig. Så skönt att se henne igen efter 9 månader!

Vi åkte hem till henne och tog en powenap. Träffade hennes familj igen, som jag saknat dem! Sen var det glasstime. Sen var det en massa chill!

Under kvällen gjorde vi oss iordning och gick ut och dansade. Vi sov i staden och återvände em igen under lördag morgon! :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0