Första Maj

Ja men då var det by månad... Igen!
Jag har väl inte gjort alltför mycket idag skulle jag vilja påstå faktiskt.

Jobbat och velat runt lite på Manhattan bara. Najs prajs.
Jag tog S till bibblan och sen byggde jag Ninjago med R... Fin dag. Imorgon väntar ännu mera Ninjagobyggande...ja jag har tröttnat på Ninjago nu.... Eller ärligt talat har jag aldrig gillat det! Gaaah, I'm going crazy!

Imorgon har jag inga planer, S är ledig från skolan så får väl ta och hitta på något med den ungen skulle jag tro! Mest troligt hoppa på en buss och se var vi hamnar... Det brukar han tycka är uppskattat...

Annars vet jag inte vad som händer?! Chill, ut och springa lite skulle jag tro, så jag hoppas på fint väder!! :-)

Näe, men nu ska jag göra mig redo för gymmet i alla fall! Det slutade ju med glass igår istället för ett besök på gymmet xD illa! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0