Beach house

Ja, men då sitter jag på bussen ut till strandhuset. Jag hade ju då hellre stannat i staden, men men, sånt är livet. Det är väl bara till att göra det bästa av situationen antar jag!

Igår hände det i alla fall inte alltför mycket. Jag sprang en runda i parken, gick till gymmet, chillade på 3:de våningen i solen som faktiskt hade hunnit försvinna:( men det var varmt i alla fall, eller fuktigt, kvavt och klibbigt. Yack!

Sen blev det ett efterlängtat samtal med bästis! Två timmar senare la vi på och pappa hade hunnit somna xD

Så jag tog en dusch och gick ut och shoppade lite istället. Ja, det var jag som skulle spara pengar! Men egentligen, har ni provat på att bo på Manhattan och spara pengar?! De två går liksom inte ihop...
I alla fall så köpte jag en ny bikini som mest troligt kommer att invigas denna helg....

Vad mer kan jag uppdatera er om?! Hm, det är inte alltför mycket som händer här på andra sidan pölen ska ni veta!
Åh, vad mycket jag vill vara i Sverige just nu, grilla och hänga med fina vänner... Men om 7 veckor, 4 dagar, 8 timmar, 31 min och 8 sekunder går flyget som ska ta mig till Sverige! Tiden går snabbt:)

Näe, men nu ska jag väl njuta av den sista ledighet som jag då måste spendera på denna buss... yaaay!

Jag måste verkligen slänga mig ut ur ett flyg igen inom en snar framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0