Ännu en Broadway show!

Fy tusan i strumpan vad jag är trött idag! Det har varit en ganska låååång dag om man säger så och jag är verkligen inte på humör för att göra något, inte alls på humör faktiskt.

I alla fall, igår var jag och en kompis på en Broadway show - one man and two guvenors (stavning??). Början var sådär lite lagom seg om jag ska vara ärlig. De pratade fort och vi hängde inte riktigt med i handlingen? Men efter ett tag kom jag in i den och den var faktiskt riktigt rolig, vissa stunder skrattade jag så att jag grät faktiskt xD så himla kul, ganska sjuk emellanåt faktiskt om jag ska vara ärlig! I alla fall, jag hade en helt awesome kväll med finfint sällskap!:)

Idag, onsdag har i alla fall mina värdpojkar haft barnkalas. Fy tusan och sjutton säger jag bara vad jävla fuckin dryyyyyyyygt det var! Aldrig mer säger jag bara! Barnkalas är fan sjukt överdrivet i detta förbannade landet. Så jävla bortskämda är ungarna också så det finns inte! Seriöst liksom!

Så från det ena till det andra, idag är det då BARA sju veckor kvar tills jag lämnar detta landet, så underbart skönt det ska bli om jag får säga det själv! Ska bli skönt att få komma hem till det normala livet igen och återgå till de normala rutinerna och allt:)

Näe, men det är väl så mycket som händer på detta stället för tillfället, som sagt inte så mycket att uppdatera om. Vet att jag har tappat detta med uppdateringen ganska så rejält, men det är helt enkelt inte lika roligt att blogga längre även om det är ganska kul att kolla tillbaka på gamla blogginlägg och se vad som hänt under detta året... Så jag får väl bli lite bättre på detta med att blogga helt enkelt, det är ju trots allt bara en och en halv månad kvar tills jag ska hem... Hur svårt kan det vara liksom?

Ahja, nu ska jag i alla fall chilla ett par minuter till innan det blir sängen för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0