Weekend trip!

Ja, men då var det väl dags för ytterligare en uppdatering... I'm on fire today! Haha

Jag och en kompis har då impulsivt bokat en bussresa till Washington DC över helgen, dock har vi inget boende. Haha vilket äventyr detta kommer bli. Det slutar väl med att vi tältar nånstans eller nåt?! Haha

I alla fall, imorgon sitter vi på bussen mot Washington och vita huset... Och allt annat man kan se(?)
Lovar att uppdatera er om vad som händer, om vi leker uteliggare för 2 nätter eller om vi hittar ett hostel eller nåt?

Men är det nån vänlig liten själ som har nåt tips på hostel i DC som läser min blogg så får ni gärna tipsa om det;)

Ikväll ska vi i alla fall göra cupcakes och dricka milkshakes. Vi är så nyttiga när vi umgås...

Annars händer inte så mycket. Jag har städat mitt rum och toalett och även pojkarnas heeeeeela denna morgon! Ja, men så kul har jag haft!

Ska nog baka några mer bullar ikväll så vi har det! Just det mamma eller pappa eller ALLA ANDRA som läser, jag har bakat för mycket bullar så har använt all mannagryn så vill ni får ni gärna skicka lite mer! Bullarna var himla goda:D
Bara så ni vet;)

Näe, nu ska jag se om jag kan hitta buss och boende för vår resa i juni... Mer om den när det närmar sig!
Vi vill ju inte sitta där dagen före och boka! Dock är det inte bestämt om vi ska åka än.... Men vi vill, vill, vill, VILL!!

Ahja, vet inte om jag har internet kommande dagar, men det märker ni väl;P
Annars hörs vi på måndag igen!

Tjing tjong!

PS. Sa jag att jag färgat håret brunt igen? DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0