Uppdatering

Vet inte riktigt vad jag ska skriva inlägg om egentligen, så skriver väl bara på... Som vanligt då liksom;)

Morgonen idag var som vanlig, eller ja nästan i alla fall. Då jag började vid 6 igår fick jag börja vid 8 idag. Men det hindrade inte pojkarna från att knacka på dörren vid 5.50 denna vackra morgon. Efter ett meningslöst försök att få dem att sova en timme till gick jag tillbaka till min säng. Nannyn var uppe med baby M så det var i ha större problem. Vid 7.55 stiget jag upp och slänger på mig kläder i all hast och sen följer jag R till skolan. Går hem, hämtar S och släpper av honom.

Jag kollar ett avsnitt av Greys, facebookar lite med syster och kusin och sen tar jag en lång och härlig powernap och nu skriver jag här. Nu blir det ett till avsnitt av Greys, sen ska jag hämta upp R och så tar jag med mig honom och S till historiska museumet...

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0