Snart...

Haha ja, snart bär det iväg mot subwayen för att möta upp min Dansk och sen vidare mot bussen som ska ta oss till Washington DC... Och där slutar planen?! Haha, välplanerat in i minsta detalj! Hur vi ska lösa det ytterst lilla problemet med boende tar vi reda på när vi kommer fram.

Så galet svårt kan det ju inte vara att hitta ett hostel eller hotel i DC, eller? Ja, men det återstår att se. So stanna där bi är om ni vill veta fortsättningen på denna impulsiva resa som kan sluta hur som helst...

Men det blir i alla fall en helg bort från Manhattan och det kan nog behövas innan jag måste återgå till jobbet på måndag... Blöhö! Jag gillar mina semesterveckor! :D

Hm, ja men vad annars kan jag uppdatera er om? Det är första april på söndag! Snacka om att månaderna bara flyger iväg alltså. Jag vet dock inte om det är bra eller dåligt...

Ahja, mer uppdatering kommer väl mest troligt om nån timme då vi sitter i bussen och har 5 timmar då vi inte kan göra nåt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0