Saint Patrics Day

Saint Patrics Day idag då... Och vad har jag då gjort? Morgonen jobbade jag nån timme och sen lämnade familjen mig för Hamptons... Ganska skönt att få en helg utan fullsatt hus! Jag tog en snabb dusch, sprang över till stapels och sen vidare för att hämta ut mina marathonlappar och t-shirt! Sen vidare för att möta upp en svensk kompis och kolla på paraden. Träffade en tysk kompis som hängde på.

Vi tröttnade på paraden efter ett tag och gick vidare. Skiljdes från tyskan. Vidare till det svenska fiket FIKA! Chokladboll stod på menyn! Sen traska runt lite över halva Manhattan och nu sitter vi på B&N och fikar:-)

Ska snart bege mig hemåt och få i mig lite mat! Kan ju behövas då jag fikat hela dagen. Fin uppvärmning för imorgon!! Haha

Nämnde jag att jag åter igen var hos doktorn, denna gång på grund av lock för örat. Mest troligt vätska där bak nånstans, så fick piller mot förkylning som jag äter var 4 timme. Funkar inte det ska jag tillbaka på tisdag för ny antibiotika.... Life os good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0