Inlinesåkning med Danmark

Ja, men detta inlägget var då meningen att publicera igår, men det blev en liiiiten fördröjning... Seg som jag är!
I alla fall, igår var det då dags att sätta på sig mina nya inlines och bege mig mot Central Park och möta upp Dansken:-) hej vad det gick undan, det var ju trots allt ett bra tag sedan jag stod på ett par inlines, så lite vingligt var det allt.

I alla fall jag mötte Dansken och vi åkte runt parken, eller ja, halva i alla fall då bag skulle tillbaka till jobbet. Mitt i hela så dyker det upp en nedförsbacke, och då tusan går det undan och då helt plötsligt får jag för mig att jag skulle flytta på mina fötter... Ingen vidare ide där Emelie! Jag trillar och skrapar sidan av benet. Jag landar på röven och nu är den röd, öm och svullen. (kanske lite mycket info där?? Haha) ont som sagan gör det i alla fall, men lever gör jag ju.

Mina inlines var ju även sisådär 2.5 nummer för stora och tunga, så det var ju inte alltför enkelt heller. Men runt parken kom jag och hem också, tro det eller ej;) haha
Senare i det kvällen gick jag tillbaka till affären där jag köpte dem och bytte dem mot ett mindre par!

De ska jag nog ta och provåka nästa vecka:-)

TjingTjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0