Finfin vecka!

Kanske börjar det åter igen bli dags för ett nytt inlägg, lite uppdatering kanske? Faktum är att det inte händer alltför mycket på detta stället, eller så gör det faktiskt det, vilket som. Min värdfamilj beslutade att åka till Aspen och lämna mig hemma i NYC... Jaha?
Men ja, jag klagar väl inte, en vecka extra semester är ju aldrig fel, men att få åka iväg och åka skidor och se en ny stat hade ju inte heller varit helt fel, men med tanke på att de sa att jag skulle med, så blev jag lite besviken faktiskt.
Men jag är ju bara deras au pair och kan inte göra så mycket åt det, och jag är inte bitter!

Hela veckan har jag umgåtts med min fina danska vän! Vi har gjort både det ena och det andra. Filmkväll, matlagning, inlines över brooklyn bridge i ösregn, starbucks, haft dupa allvarliga (för en gångs skull) samtal, varit galna, varit onda.... You name it! Jag har haft en toppenvecka UTAN familj på Manhattan i alla fall och imorgon ska vi mest troligt åka iväg till Washington DC för en liten roadtripp över helgen. Det ser vi fram emot, men OJ vad onda vi är...

Ja, men annars har det inte hänt så mycket mer på detta stället, familjen kommer hem på söndag och det gör jag med... Jobba igen på måndag, BLÖHÖ!
BARA 3.5 månad kvar i staterna nu, fy satan vad tiden går undan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0