3 dagar kvar till halvmarat

Ojsan hoppsan, här har det varit lite bloggtorka ser jag. Kanske skulle jag göra något åt det? I alla fall, här kommer uppdateringen som ni alla har väntat på:)

Pappa och Magnus lämnade mig igår. Har haft en ytterst bra vecka medan de har varit här och vi har hunnit med både det ena och det andra. Empire state building, Time square, Madame tussauds, union square, 9/11 memorial, museum, central park, Grand central, starbucks och massa annat skoj med såklart:-)

Nu är det bara ett par dagar kvar tills det är dags att springa halvmaran här i nyc. Känns ju ytterst bra. Öroninfektion har jag ju med. Iofs, så är den så gott som över och medicinen är slut imorgon! Så det är ju ganska najs faktiskt.

Annars så finns det väl inte så mycket att uppdatera om skulle jag vilja säga, jag jobbar och sliter som vanligt... Bara 4 månader kvar tills jag står på svensk mark igen, underbart! Ärligt talat har jag fått nog av au pair arbetet, men inte staden och mina fina vänner jag har här...
Jobbet innebär ganska mycket samma sak dag ut och dag in, vecka efter vecka och månad efter månad. GREAT...

nu ska jag i alla fall ta mig en dusch hade jag tänkt och sen läsa lite i min bok...

Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0