Tjohejsan

Så, då var det dags för ännu en uppdatering på denna sida då vart det tänkt.
Blogg.se är ganska så mycket fucked up på både mobil och iPad så det har inte riktigt blivit av att uppdatera, men.nu är det äntligen dags igen då.

Det är nu 5 veckor kvar tills jag är hemma i Sverige igen. Så om 5 veckor går jag och lägger mig i min egna säng. Om 4 veckor och 6 dagar flyger jag mot Sverige. Ja, men lite hemlängtan har jag nog allt nu. Det har aldrig riktigt varit så att jag saknat hemma och Sverige under mina snart 18 månader här. Det är bara nu i slutet när allt är så nära det blir att man bara vill vill vill HEM!

Men tiden går snabbt och innan jag vet ordet av så är dagen med stort D kommen och jag lämnar min amerikanske familj för att bege mig av hemåt och nya äventyr... :)

Jag vet inte själv hur mycket jag har uppdaterat er om här på sidan men jag har i alla fall fått mina skolpapper och det kommer bli 2 extremt intensiva veckor, men det ser jag fram emot. Faktum är att jag saknar skolan och plugga. Kanske för att allt var så himla enkelt just då. Haha, det var inte riktigt vuxenlivet! Men det kanske är dags att bli vuxen snart?! Mjääää...

Annars så (inte just nu) pluggar jag för fullt och försöker plugga in allt till den långa tentan vi har sådär 3 veckor efter att jag har kommit hem!
Det går faktiskt över förväntan bra om jag får säga det själv, och det får jag ju. Nu är ju bara det enda jävla problemet hur det stannar där uppe i cranium;) Jag får la se till att hålla mig själv uppdaterad... Repetition dagligen med andra ord! Yaay...

Nu ska vi se, på arbetsfronten är allt sig ganska så likt. Ungarna har fått sommarlov så det blir ganska mycket jobb... Eller som vanligt fast lite mer underhållning av ungar ingår:/ nannyn har haft en vecka semester så denna vecka har det blivit överdrivet mycket jobb och jag undrar själv ibland hur jag faktiskt har överlevt?!

Nu ser jag i alla fall fram emot helgen! Imorgon kommer MiniDansk och vi ska roa oss hela helgen:) så jag är ledig från imorgon 19 till tisdag då jag tar bussen ut till Hamptons... Men jag åker tillbaka igen på fredag för midsommarparty:)
Efter det är det nästan Juli!!! HEM HEM HEM HEM HEM:D

näe, men nu ska jag röra på mitt fläsk och gå upp och lägga mig och sussa sött hela natten lång! Jag har ändå varit ganska effektiv med mitt pluggande och lärt mig hela skelettets delar (fram- och baksida) på latin! Så nu förtjänar jag lite god natts sömn:)

Sussa sött folket!

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0