Tiden flyger iväg

Sitter just nu och kollar på sista delen av Harry Potter.
Är ute i strandhuset tills på fredag, då bär det åter igen av ib till staden för svenskt midsommarparty med fina vänner. Det ser jag fram emot!

Tiden flyger iväg som bara den och det är idag en månad kvar tills jag åter igen står på svensk mark, det betyder att det är mindre än en månad kvar tills jag lämnar USA. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta?!

Det ska bli oerhört skönt att åter igen få komma hem till trygga Sverige och mitt normala liv, men jag kommer helt klart att sakna storstadslivet här USA...

Jag har haft ett helt fantastiskt år här på Manhattan, med många nya erfarenheter och upplevelser. Jag har helt klart vuxit som person på alla sätt och vis. Jag har blivit mer självständig, mer självsäker, mitt självförtroende är helt klart högre än när jag lämnade Sverige. Jag vet vad jag klarar av och jag måste stå på mig för att få min väg fram. Jag kan bara jag vill.

Dock måste jag säg att det såg ganska mörkt ut när jag gick in i min rematch efter 6 månader i Chicago. Jag var redo att ge upp och åka hem. Men jag var lyckligt lottad som hade (HAR) så fina vänner att de övertalade mig att stanna och åtminstone ge det en chans. Det är jag så otroligt tacksam för!

Så efter nästan 18 månader i staterna är jag redo att återvänd hem till Sverige och allt vad det innebär...
Detta äventyr börja lida mot sitt slut och jag är nu redo för ett nytt kapitel i mitt liv.

Självklart snurrar det runt en massa tankar i huvudet. Speciellt nu på senaste tiden i alla fall... nu när det börjar närma sig slutet.
Det har hänt en hel del grejer på senaste tiden, kanske för mycket?

Men mer om det en annan gång. Nu är det dags för sängen för min del, det är ju trots allt en dag imorgon också och då väntar det jobb... Och fint väder, så jag hoppas det blir en liten sväng ner till stranden med:)

God natt och sussa sött people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0