Sjuk

Jag gick och la mig med huvudvärk igår och jag vaknade upp med huvudvärk, illamående och feber idag. Bra start på dagen där va?
Det resulterdade i alla fall i att min värdmamma skickade tillbaka mig till sängen. Jag sov i två timmar till och vaknade upp som en ny människa utan huvudvärk och illamående. Min temp var dock fortfarande låg, men jag levde i alla fall:)

Jag skypade med Pööööörnill och efter det hämtade jag upp S för att ta mig till ett sommarkalas då deras sommarlov började idag! Bara tredje kalaset på en vecka... -_-

Sen kom min värdmamma till kalaset och jag och mormorn gick iväg för att avnjuta en Broadwayshow - Desire with my mother.
Det var en lite knepig show, men helt okej bra tycker jag faktiskt! Till skillnad från de andra shower jag sett var denna drama, de andra har varit mer komiska:)

I alla fall, efter showen var det tillbaka till jobbet och till playdaten killarna hade. Där lekte de ett tag och åt kvällsmat och sedan hem för dusch och borsta tänder och ta på pyjamas. Sen slutade jag för dagen.

Jag tog ned mig min lånade bok och gick och satte mig i lekrummet (partyrummet var fullt) och läste. Snart klar med boken nu ju. Så mycket lättare att läsa där nere än på mitt rum... Så mycket tystare och lugnare där nere, även fast alla sover här uppe. Det är helt enkelt bara skönare, mer privatliv:-)

Nu ska jag kolla lite Greys innan jag ska ta och dejta kudden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0