Ready, get set and GO!!

Jag är nu fullkomligt redo att åka hem och påbörja mitt normala och svenska liv igen. Just nu är jag trött på allt som har med Amerika att göra, människor och land! It's to much...

I alls fall, det händer väl inte alltför mycket här. Jobb, dag ut och dag in, ingen rest ingen ro här inte. Efter denna vecka har ungarna sommarlov:( jag ser ju hellre att de befinner sig i skolan eller utanför hemmet så jag slipper jobba;) ja jag har gått och blivit lat... Eller ja inte direkt lat, eller lat på jobbet men inte när det gäller träningen och ha kul;)

Så idag har jag jobbat och jobbar fortfarande. Vanliga morgonrutiner och sen ledig och då passade jag på att hänga med världens bästa Maayan. Vi skulle ha sprungit men jag var verkligen inte på humör och så ösregnade det ganska mycket! Så vi planerade film istället, men den funkade inte så det fick bli girly girl talk istället;) om både det ena och det andra...

Sen tillbaka till jobb, hämta upp R och dumpa honom på hans mattelektion. Jag gick till starbucks, inhandlade en starbuckstermos och en drink på det... Ja det går väldigt bra med sparandet av pengar;) haha FAIL!

Hämta upp ungen och sen bad för dem båda. Middag och lekrummet och nu kollar vi på tecknat.

6 veckor och 2 dagar kvar tills jag lämnar landet! I can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0