Pretty good

Jobb jobb och ännu mera jobb, vilket underbart härligt liv jag har. Ja, det har jag faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag vet mycket väl om att jag klagar på än det ena och än det andra och det är helt klart värt att klaga på (för klaga bör man annars dör man!) men OJ vad jag kommer sakna Manhattan och min Amerikanska familj! En sak jag dock inte kommer sakna är att jobba som au pair, det har jag helt klart fått nog av, DONE! FINITO! ALDRIG MER! Men visst Manhattan är Helt underbart och jag kommer sakna att bara gå utanför dörren och sedan ha exakt allt framför näsan... Speciellt shoppingen;)

Sen kommer jag också helt klart sakna att sätta på mig löparskorna och springa iväg till central park för en runda runt vattnet! Men mest av allt kommer jag nog sakna mina vänner som jag fått över här. Jag kommer helt klart att hålla kontakten med de närmsta och hoppas att vi ses i framtiden, vilket vi mest garanterat kommer göra.

I alla fall, det händer inte alltför mycket på detta stället, mer än jobb, men har för mig att jag nämnde det;) dock händer det lite mer imorgon och det ser jag helt klart fram emot... Men mer om det en annan dag;)

Nu blir det en powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0