Packa

Kapp, jag är i full gång med minpackning. Ni ser, fröken Emelie har tänkt till lite nu. Om jag packarnu så kan jag roa mig desto mer minà sista lediga dagar på Manhattan. Än så länge har jag tre resväskor och då har jag fortfarande två maskiner av tvätt och liiiiite mer skor att packa ner. 
Och nu i efterhand tycker man det var svårt att packa när man skulle resa TILL USA, detta är dubbelt, om inte typ trippelt så svårt! Men det ska väl sluta bra ändå hoppas jag?!
 
Dessutom måste jag packa ihop lite till Hamptons med. Åker imorgonbitti. Vi har även bokat tid för vårt andra fallskärmshopp som kommer ske inom kort. Ganska skönt ändå att vi inte behöver signa alla dödskamper denna gången;) Känns lite lugnare på det viset;D 
LOVE IT! 
 
Annars händer det inte alltför mycket på detta ställe. Dagarna flyter på ganska bra faktiskt. Tiden går oerhört snabbt och det gillas skarpt! Två och en halv vecka kvar nu bara. Yaaaaay! 
 
Idag har det varit så fruktansvärt varmt här. Riktigt fuktigt och över 36 grader varmt. Gick till parken för att sola, men kunde inte stanna ute mer än en timma. Helt genomsvettig genom att bara ligga på gräset och sova. Jag hade lika gärna kunnat springa ett marathon, det var så jag såg ut xD
Så jag gick hem och åt och sen vidare till poolen istället. Inget vidare pool faktiskt. Ingenorganisation någonstans, folk överallt som inte tar hänsyn till andra än sig själva.... B I T C H ! 
Men i alla falnajat doppade mig och sen la jag mig i solen i två timmar och chillade/sov.
Gick hem, läste ut min bok och försökte plugga lite, men det blev inte så mycket av med det. IMORGON!! Hehe
 
Nu ska jag packa lite till i alla fall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0