Middagsplaner...

Ja, men vad hände då igår? Det var exakt tre veckor kvar tills jag lämnar detta land och idag är det tre veckor kvar tills jag åter igen kommer stå på svensk mark.
 
Men i alla fall, tillbaka till gårdagen. Under dagen var det jobb och slit som vanligt och det hände väl inte direkt något speciellt eller mer spännande under den tiden. Jag slutade vid halv 7 och då var det bara till att göra sig redo för middagsplanerna som var planerade för kvällen. Dock hade jag ingen parfym hemma, då jag använt alla jag hade, MEN då är det ju bra man har VS utanför dörren, så på väg till subwayen sprang jag inom där och "provade" parfym. Helt okej;) Jag menar, palla köpa en ny nu när jag snart ska hem liksom... 
I alla fall, nu bar det av vidare till subwayen som skulle ta mig down town.
 
Väl down town skule man hitta det där förbannade stället med och det är ju inte direkt så att jag hänger där nere dag ut och dag in, men jag hittade ganska helt okej, behövde faktiskt bara fråga en gång och då hade jag faktiskt tagit mig så nära som två block ifrån. Sen att jag gick åt fel håll när jag väl kom dit är en annan femma;)
 
Mötte upp med Mr. A, vi kollade igenom menyn, beställde, pratade om allt och alla och hade det allmännt trevligt. Fick maten, åt, pratade, satt kvar ett tag på resturangen innan vi gick en sväng. Svängde förbi en park, såg en råtta komma springande och gick snabbt vidare. Vi hade följe till subwaystationen där vi skiljdes åt...
 
Så det var en trevlig kväll och det kommer vi mest troligt att göra om igen:)
 
Kom hem igen runt 23 och tänkte då till en aning. OM jag packar nu, istället för min sista helg här så kan jag festa till det och umgås med vänner den helgen istället, så jag slängde fram resväskorna och påbörjade rensning av kläder. Tro det eller ej, men de flesta av mina kläder är från USA och de vill man gärna ha med hem förstår ni. Men det var allt några kläder som kommer slängas när det är dags att lämna detta ställe, och det är dem jag använder nu, då jag packat resten av kläderna. Så just nu har jag två (nästan 3) resväskor färdigpackade och det kan mycket väl bli en till... Så pappa, ni kan ju komma med lastbilen när ni hämtar mig och glöm inte släpet;)
Men i alla fall, jag jobbar vidare med min packning. Runt 02.00 tyckte jag jag hade packat klrt för den morgonen så då gick jag och la mig istället och tro fan att jag ska vakna upp igen vid 8 och inte kunna somna om... Så därför får ni istället en fin liten uppdatering såhär på morgonkvisten.
 
Nu är det dags för frukost! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0