Dag ut och dag in

Blogg.se appen funkar inte riktigt som jag vill, så nu blir det internetsidan istället.... Ahja, det funkar ju bra det med, dock inte lika bekvämt, men det funkar. 
Idag har det varit en vaaaaaaarm dag, vi har haft sådär 35 grader och strålande sol:-) hoppas ni har det riktigt kallt i Sverige! 
En vanlig arbetsdag med morgonrutinerna, pool, lego, lek och allt annat möjligt roligt. Jag var sådär galet trött ett tag där jag knappt kunde hålla ögonen öppna så fick sysselsätta mig med något istället för att ligga i solen och glo på ungarna, så vi lekte flygplan. 
 
Sen fick jag ett välbehövligt break på 2 timmar. Det var bara till att hämta handduken och slänga på sig flipflopen och springa ner till stranden. Där låg jag sedan däckad i två timmar innan jag återvände hem. In med alla inbiten så åkte vi alla iväg till East hamptons för lite Starbucks och lek på lekplatsen. Sen återvände vi hem igen för lite middag, bad och film. 
 
Både jag och ungarna satt ganska mycket däckade framför filmen (robot) och sen borstade de tänderna och hoppade i säng. Jag hämtade handduken och simmade ett par längden i poolen innan det blev duschen.
Nu tvättar jag, kollar film och uppdaterar min blogg. Effektiv ska man vara!
 
Imorgon blir det svenskt midsommarfirande på Manhattan och det ser jag fram emot - PARTY!!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0