Beachen

Denna helgen blir det då ut till strandhuset... Säger inte mer om det!

Idag har jag chillade med Matilda i central park! Vi växlade ut filten (eller lakanet) och sen däckade vi ganska skönt där i solen i nån timme. Småungarna (och de stora) kom närmre och närmre och bollar var där med, så vi förflyttade oss längre bort till en plats där det inte var så mycket folk! Ut med lakanet igen och sen sov vi gott där tills det var dags att gå hemåt.

Det blev en kall och skön dusch, färg hade jag fått:) Målet är ju då att vara brun och fin när jag kommer hem om 41 dagar! (hoppas alla i Sverige är lika bleka som vanligt!)

Jag kollade sista avsnittet av Grey's Anatomy och kan knappt vänta tills nästa säsong kommer ut. Så himla spännande... Love it!

Annars har jag inte gjort mycket mer idag. Tillbaka till arbetet imorgon. En hel jävla vecka utan en dag ledigt... Ser man ju fram emot. Dock kommer jag få långledigt nästa helg och det ser jag fram emot. Förhoppningsvis händer något skoj... Få se om M har några planer?!

Men nu ska jag väl dricka mitt kanel-te och njuta av den sista friheten på en hel vecka... Skjut mig lite!

Snart hemma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0