Snart så!

Det är ny månad - juli, vilketbetyder att JAG KOMMER HEM DENNA MÅNAD, om rättare sagt 15 dagar lämnar jag landet! Jag vet inte riktigt on man ska skratta eller gråta? Självklart ska det blinskönt att komma hem igen, träffa alla och återgå till ett normalt liv med vanliga rutiner igen, men å andra sidan har jag det väldigt bra här just nu... 
Jag är helt klar som au pair, det är jag säker på, men att bara stanna här och ha det roligt ett tag hade ju inte skadat faktiskt. Men jag antar att detär väl det semester är till för? Så jag får väl helt enkelt se till att komma tillbaka.
 
Det händer dock inte alltför mycket. Vi håller till i strandhuset och här kommer jag hålla till tills på torsdag. Då åker jag tillbaka till staden för att träffa en kompis och sedan på fredag morgon vidare till Conneticut för att hälsa på min lilla dansk. På lördag är det fallskärmshoppning sommgäller igen. Det ska bli så himla skönt att få slänga sig ut ur ett plan igen. Tror jag behöver det lite. Det braiga med andra hoppet är att vi inte behöver signa dödspapperna;) och det är vi glada för. 
 
Hmm, vad mer?! Jag har nästan packat klart mina grejer. Det får nog bli en till resväska trots allt... Och pappa: jag har kollat upp incheckning från hemifrån och det blir 50% billigare och man kan göra det tidigast 70(?) timmar innan man ska flyga. Så nu vet jag (och du) det:) så där finns inget att oroa sig för. 
 
Va fler finns där att uppdatera om? Baby M ligger i sin säng och pratar med sig själv... Tänkte jag skulle äta lite frukost innan jag tar tag i jobbet xD jag kommer nog sova ett par veckor när jag kommer hem igen. Har ju inte riktigt fått chansen (eller kunnat) göra det på snart 18 månader. Jag menar även om jag är ledig så har jag vaknar upp (frivilligt eller inte) senast 08.00. Stånka bli skönt att få krypa ner i min egna säng men min egna kudde om 16 dagar!:D 
 
Näe, men nu ska det väl bli frukost här, så ungen kan sluta prata;) 
För övrigt har vi underbart soligt väder och det ska HÅLLA I SIG! Hoppas Sverige får lite bättre tills jag kommer hem;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0