Sista dagen

Sista dagen som au pair idag då! Kan inte fatta att jag faktiskt har klarat av nästan 18 månader med att jaga runt efter ungar?! Så, en erfarenhet rikare.

 

Har fått träffa så många nya människor, många nya vänner som jag kommer ha livet ut! Man har vuxit som person! Har haft både med- och motgångar under dessa månader och ibland har man bara velat ge upp och åka hem, men jag ångrar inte en sekund att jag åkte som au pair. Ett skönt break från Sverige. Det är ju faktiskt inte förrän man lämnar Sverige för en längre tid som man faktiskt inser hur mycket man uppskattar det (inte vädret dock!)

 

Sista kvällen som au pair spenderades med mina pojkar. Vi hade filmkväll och sleepover i mitt rum. Slutade med att jag fick agera huvudkudde. En använde min rygg som kudde och den andra ockuperade min arm.... Men vi hade kul och jag kommer verkligen att sakna de små ungarna, även fast de mer uppför sig som små djävular emellanåt... (ett par gånger om dagen) Ikväll blir det utgång med fina vänner! Tills dess blir det chill (jobb), sitter just nu och kollar när ungarna leker lego... Hard work work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0