Packa

Och jag tyckte det var svårt att packa när jag lämnade Sverige... då ska ni bara veta hur svårt det är att packa när man ska lämna USA... Det, mina damer och herrar är en ordentlig utmaning vill jag lova!
 
I alla fall, jag är inte längre en au pair, jag är just nu en fri människa i NYC, Manhattan! Så i lördags gick jag ut och partajade med Kristin tills fram på morgonen! Det blev hem, duscha, sova två timmar och sen mötas med min MiniDansk (fina planer smids)
Vi gick på Starbucks, 16 handles, jag inhandlade en till väska och TSA lås och sådana nödvändiga grejer:-)
Vi chillade läget på Manhattan helt enkelt.
Det blev ett hej då på kvällen:( Gillar inte alla dess hej då. Men egentligen så är det ju inte riktigt hej då, utan det är mer ses snart igen!
 
Idag har varit chill. Av okänd anledning vaknade jag alldeles för tidigt, men har ju överlevt ändå. Mötte upp med Jan och pratade lite med henne. Sen vidare för att shoppa lite skor. För det har jag ju inte tillräckligt av;)
Hem och packa lte till, skypa med pappsen. Fixa den sista tvätten och packa det! Slängde ihop ett collage med bilder till familjen som jag hämtade upp på CVS senare, blev helt okej:)

Har hängt lite med Maayan och hoppas hon dyker upp snart igen! :D
 
Nu ska jag fortsätta med min packning och städa rummet och hoppas jag är klar om nån timme eller så... Hoppas kan man ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0