Let's do this

Okej, men då sitter jag åter igen på Jitney, bussen som ska ta mig ut till the beach... Förhoppningsvis är det den sista gången jag sitter här.

 

Imorgon påbörjar jag min sista vecka som au pair! HÄRLIGT! Ja, nu är det allt dags att komma hem tycker jag. Jag håller mina tummar att detta kommer bli en bra vecka med inget skrik, ingen gråt, inget bråk och ingen som dödar!! Haha, so not gonna happen! xD men det hade varit najs om det kunnat vara så min sista vecka, bara ett par ungar som gör allt jag ber om utan att bråka!

 

Dream on baby! Näe, men nu kanske jag skulle ta tag i pluggandet. Jag har ju trots allt en tenta 2 veckor efter att jag kommit hem. Jag har ju tre timmar framför mig i denna buss, så varför inte liksom? Tjohejsan!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0