Jag saknar det

Det gör jag helt klart, jag saknar verkligen mitt liv på Manhattan! Jag saknar Manhattan, jag saknar mina vänner, jag saknar min amerikanska familj, jag saknar allt som jag hade där (dock inte au pair yrket). Visst är det skönt att vara hemma igen, det är det verkligen, men nu har jag varit hemma och vill mer än gärna tillbaka igen. Det var svårt att lämna Manhattan, men det var det. Väl på flygplatsen kändes allt bra och väl hemma kändes allt ännu bättre, men nu....
 
Jag har varit hemma en vecka och Sverige är ganska tråkigt, okej, men tråkigt. Jag gör inget, jag är en alldeles vanlig arbetslös/sökande svensk som ska börja plugga...
Det kommer nog bli lättare sen när jag börjat plugget och får mina tankar på annat håll. Då kommer jag vara upptagen med allt plugg och grejer. Sen hoppas jag att jag kan få ett jobb nånstans så jag kan skaffa egen lägenhet och kanske flytta in till stan.
 
MEN JUST NU SAKNAR JAG MANHATTAN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0