En vecka

Jobbar fortfarande men ungarna leker med lego så jag sitter bara här och flor på dem, så varför inte passa på att uppdatera lite? I alla fall, min värdmamma ville att jag skulle komma tillbaka igen söndag morgon och det funkade inte riktigt för mig...Seriöst, de kan nog klara sig 2 dagar utan en extra människa till hjälp, de är ju trots allt 3 vuxna och tre barn.... Säger inte mer där.

 

Jag fick hur som helst min vilja igenom, eller ja nästan. Jag jobbar till lördag kväll istället för fredag morgon men sen behöver jag inte komma ut hit mer i alla fall och det kan jag nog leva med! Så på lördag blir det party! En sista utgång på Manhattan.

 

Söndag blir det häng med fina vänner, måndag ska jag träffa Jan en sista gång och sedan häng med Maayan och på kvällen gratis konsert i Central Park.

 

Tisdag blir det till att packa det sista och väga in allt så jag har koll på läget... Kommer jag aldrig ha ändå, men det skadar ju inte att försöka i alla fall. Jag ska säga hej då till min värdmamma som kommer in till stan över natten?! (eller nåt sånt) Jag måste avsluta mitt bankkonto med... Great! Och checka in alla mina väskor... Vad mer måste jag göra? Hmm, det ska jag nog komma på under resans gång!

 

Idag har då varit en ganska chill dag. Jobb! Började sent, eller ja, halv 9. Bättre än 06.00 i alla fall. Det blev pool under förmiddagen. Eftermiddagen hjälpte jag min värdmamma med att ta lite bilder till hennes blogg, kokbok och gud vet vad? Men det var väl helt ok skulle jag vilja säga. Under kvällen blev det först pool och sedan picknick på stranden. Hämta upp min värdpappa, göra pojkarna redo för sängen och nu är det min tur att sova.... Har bara tagit mig heeeeeeeeela dagen att skriva detta inlägg xD I'm good:-)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0