4th of July 2012

Man vet att man varit i USA i mer än ett år när högtiderna börja dyka upp igen... Så, ännu en gång är det då 4 juli, dvs USA;s nationaldg. Men hurra för dem då?! Inget speciellt faktiskt. Hade velat vara i staden för att se paraden, men istället håller jag till ute i strandhuset. Dock åker jag tillbaka till staden imorgon, naaaaaaaaajs:)
 
Så, dagen har inte varit något vidare speciell faktisk. Jobbat. Poolen, byggt lego och allmänt chill. Under kvällen grillade vi och ärligt talat måste jag säga att grillningen i Sverige är SÅÅÅÅ MYCKET BÄTTRE! Amerikanare kan inte det här me hamburgare och korv. Smakar aningen konstigt över här. Så pappa; till lunch vill jag ha stuvade makaroner och falukorv och till kvällsmat grillat tack!!:)
 
Annars har jag inte så mycket mer att berätta om, så jag säger väl hej svejs så ses vi nästa gång jag känner för att uppdatera denna blogg:)
 
Ser fram emot helgen då det kommer hända både det ena och det andra... ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa John

Ska bli, vi börjar med stuvade makaroner med falukorv och sen får vi se om du är vaken på kvällen då kan det även bli grill, njut av sista tiden over there;)) kraaaaaam

Svar: Härligt! :D pussss
Emelie

2012-07-06 @ 06:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0