Ett alldeles vanligt och hederligt blogginlägg!

Vad sägs som ett gammalt hederligt inlägg idag då? Alltså ett om dagen som har varit.

Okej, morgonen då. Jag börjar vid 08.00 så jag stiger upp 07.45. Ibland är det allt bra att bo PÅ jobbet. I alla fall. Pojkarna var uppe och de hade fått frukost och de var påklädda... najs! Nanny tog R till skolan så jag behövde bara ta S till skolan. Så när klockan började närma sig 8.30 gjorde vi oss redo för att lämna huset och bege oss mot skolan och vad vore denna morgon utan lite DRAMA? är det inte underbart?! Hur som helst så kom vi iväg till skolan. Jag lämnade av S och sen gick jag och baby M hemåt igen.

Jag gav henne frukost, vi lekte och efter ett tag tog vi vagnen och promenerade iväg. Vi gick på en låååång promenad, baby M sov och jag... gick runt?! Efter en låååång promenad för att fördriva tiden gick jag och hämtade S från skolan och efter det var det hemåt som gällde! Lunch, sen ge baby M mat, byta BAJSblöja och ge henne mjölk och sen var jag OFF... i alla fall för 90 minuter! Kollade datorn och läste min bok.

När jag väl var ON igen gav jag pojkarna ett bad och stoppade om baby M så hon kunde ta sin skönhetsnap;) Sen var det middag och tv tittande som gällde. Mina värdföräldrar gick ut och åt så jag jobbade hela kvällen. Vilket innebar att jag försökte hålla pojkarna på säkert avstånd från baby M och baby M på gott humör... inte världens lättaste, MEN, uppdrag slutfört! Nu sover alla och det ska jag med försööka göra.

Imorgon jobbar jag ett par timmar på morgonen och sen åker min familj ut till "yeh beach house" och jag stannar här i stan. Skönt, faktiskt! Har inga speciella planer, men det är ju inte direkt så att man behöver det här, man behöver ju bara gå utanför dörren så händer det något;)

Näe nu är det nog dags för sängen och kanske ett litet Big Bang Theory avsnitt med!

(Hahaha, världens sjukast film på tv... vet inte vad den heter med den är S.J.U.K!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0