Ursäkta fel i föregående inlägg...

En rättning från föregående inlägg bara... Inga fingrar krossades, de KORSADES! Haha, som det kan gå när man är "djupt" inne i pluggandet;)

Hur som helst, klockan är mycket och jag ska väl försöka sova snart... Jag har en ganska härlig utsikt från mitt rum under kvällen. Så mycket ljus och jag ser till och med ner till East River och över:) ganska najs ändå faktiskt!
Sjukt att jag faktiskt bor här, i New York, Manhattan... Hur många kan säga att de bott på Manhattan ett år och har en vardag som inkluderar Time Square?! Awesome! Så Halmstad; där har du liiiiiiiite att jobba på innan jag är hemma om runt 200 dagar - troligtvis less;)

Mycket fin svrngelska här märker jag, men va tusan, svenska låter ju bara fel i den meningen. Haha

Nä, men god natt på er då, eller. Godmorgon kanske man ska säga? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0