SNÖ

Det snöar här, för första gången sedan oktober förra året... Hellre snö än regn, men hellre solsken än snö, så, ja det får väl duga!

Just för tillfället jobbar jag. Befinner mig i lektyrer med baby M... Extremt jobbigt som ni alla säkert kan förstå;) helt utmattad!

Slutar om 40 min och hoppas tiden kan gå lite fortare! Sen är jag ledig till måndag morgon. Yäääääy!

10 dagar kvar av januari månad. Tiden bara flyger iväg. Om 2,5 veckor har jag varit här ett helt år:O
Om 6 månader är jag hemma, helt klart på svensk mark igen! Klart att man längtar, men njuter av tiden som jag har kvar här:)

Här kommer en fin bild från Florida, Miami förra året:) tänkte det behövdes nu när det är snö överallt! ;)

HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0