Pizzabak!

Ja, men ännu en dag med sjuka ungar... hade faktiskt hoppats på att de skulle gå till skolan idag, men kanske imorgon?! I alla fall, tycker ändå att jag lyckades ganska bra med att hålla de små liven sysselsatta! Jag hade ett fint break under morgonen så jag sprang en runda i central park, hem och dusha och sen var det tillbaka till jobbet.

Jag spenderade dagen med att spela spel, kolla tv och göra pizza med pojkarna! en helt okej dag. Killarna hade kul under pizzabakandet och det var ett bra sätt att fördriva tiden på. Kanske vi skulle göra oftare? :) Helt klart!
Under kvällen gick jag till Starbucks med Mai och där ssatt vi i 2.5 timma! Pratade om allt och ingenting.

Annars har det inte hänt så mycket idag, chilldag! Nu ska jag kolla Beckavsnittet som jag somnade ifrån igår.

HejHopp!



Kommentarer
Postat av: Pappa John Arvidsson

Hej, ser ju mumsigt ut med pizza, dom är säkert friska imorgon så dom kan gå till skolan. Kramiz

2012-01-26 @ 07:39:15
Postat av: mai

Det var riktigt kul att sitta och fika med dig, bordes göra om ;)

2012-01-26 @ 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0