Ny tatuering!

Ja, för ett antal veckor sedan skrev jag ett inlägg om att galna saker händer i NY. Det som faktiskt skedde var att jag och min kära lilla syster gick och tatuerade oss - så galet var det! Så under mindre än ett år har jag införskaffat mig 2 nya tatueringar. En frn Miami INK och en från NY - inte alltför illa skulle jag vilja säga:)



Idag har dock bara varit en alldeles vanlig arbetsdag. Det var Martin Luther King-dagen idag så pojkarna var lediga från skolan. Jag tog med dem det historiska museet där vi gick runt i 2.5 timme. Vi åkte hem, jag kollade lite grey's och hade lunch och sen gick jag ut. Det blev et besök på starbucks och Victoria Secret och Payless... HAde jag inte sparat pengar till min iPhone så hade jag helt klart shoppat loss:) De har ju typ världens största REA på Victoria Secret nu, men så mycket fint, underkläder, tröjor, byxor.... ALLT:) Ahja, får väl vänta tills jag inhandlat min iPhone och sparat lite till.

Jobbade igen under kvällen. Gav pojkarna ett bad och spelade "guess who" två miljoner gånger. Nu är jag off och kollar Family Guy. Ska borsta tänderna och sen blir det Grey's.

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0