Kul


Då jag inte har alltför roligt just nu så kan jag lika gärna uppdatera er om allt tråkigt jag gör! En frisk pojke som kunde gå till skolan idag... Dock är baby M sjuk nu, GREAT! Det här går bra, NOT!

I alla fall, jag lämnade av S vid skolan och åkte vidare för att träffa Laura vid Grand Central. Vi gick och inhandlade ett par skridskor till henne och efter det så blev det Starbucks. Dock inhandlade jag ingen drink idag då jag måste spara alla mina pengar till nästa vecka så jag kan inhandla mig en iPhone:) snart så...

Sen blir det åter igen att hålla i pengarna tills pappa och Magnus dyker upp... Kan jag nog klara, kanske;P
Annars får jag väl hoppas att pappabanken ligger på topp nu;)

Annars händer det inte så mycket här. Jag är hungrig, galet hungrig. Har inte ätit idag, då det är alldeles för skönt att ligga kvar i sängen än det är att äta! Nu sitter jag åter igen på Starbucks i väntan på att S ska sluta skolan om 40 min så jag kan hämta upp honom. Han ville ta Subwayen hem så vi ska väl göra det...

Hem och äta och sen blir det chill med ungarna till kvällen och sen mest troligt en runda på gymmet. Känns som om det behövs!

Tack och Hej Leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0