Klippa Håret...?

BIG BANG THEORY... LOVE IT:) Och för övrigt har jag blivit helt besatt i Grey's Anatomy med. Det här går bara utför! WIHO!

I alla fall, fick en härlig joggingrunda imorse... Lämnade av R vid skolan joggade hemåt för att hämta upp S och lämna av honom vi hans skola och sen kommer det lilla extra. Jag satte in hörlurarna i öronen (såklart) startade musiken (den första som kom upp var: let it rain on me...) öppnar dörren och blir mött av världens ÖSregn! Så joggingrundan förvandlades mer till försök-springa-iväg-från-regnet-runda, vilket inte riktigt lyckades, men det gick undan i alla fall. Och hur komiskt är det inte att just DEN låten dyker upp i hörlurarna?! xD Lite så man ville skjuta sig där ett tag...

Har inte gjort så mycket annat idag. Hämtat ungarna från skolan, haft playdate och nu sitter jag här. Funderar skarpt på att kapa håret lite. HUR, ja, men det är en annan fråga.

Näe, nu ska jag återgå till mitt Grey's:)

Här kommer 2 bilder på frisyrer som jag FUNDERAR på...






Kommentarer
Postat av: pappa john

Hej,svejs...Båda frisyrena var fina men jag tror den första bilden är lite vassare, lycka till med ditt beslut! växer ju ut igen. Puss och kram pappa

2012-01-13 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0