Ibland undrar man...

Ja, men visst gör man! Vad har jag gett mig in på egentligen? På tisdag är det 4(!!!) veckor kvar tills mitt första år i staterna är över. Jag har sagt det innan och jag säger det igen: GALET vad tiden går snabbt, den liksom bara flyger iväg, vet inte riktigt vad jag ska göra.

Så hur tänkte jag då när jag förlängde mitt år med 6 månader? Hade jag inte gjort det hade jag sett Sverige igen om 5 veckor ungefär... och tro mig det hade varit skönt! Inte att få vara i Sverige kanske, men att få återse alla människor som jag saknar nåt så otroligt mycket! Men tiden kommer att gå fort, speciellt våren som är väldigt händelserik och en sommar till utanför REGNIGA Sverige är väl aldrig fel.

MEN det hade inte varit helt fel att sitta i ett regningt Sverige med alla vänner och vara. Men till sommaren, då satan ska vi VARA, fy vad vi bara ska vara!

Så jo, hur tänkte jag då när jag förlängde? Jag är helt enkelt inte klar med NYC än OCH jag älskar min amerikanska familj och vet inte riktigt hur jag ska klara av att lämna dem i år:(
Och ALLA mina nya vänner som jag har träffat, det är ju inte bara till att åka och hälsa på! en del bor ju på andra sidan världen... ja de håller till lite överallt - Thailand, Italien, USA, Israel, Brasilien, Frankrike, Danmark, Colombia, Tyskland, Argentina, Sverige (säklart) Costa Rica...

Jo, men där har vi ju ett sommarprojek om ett par år - resa runt och hälsa på lite kanske?

Så, vi ses i juli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0