Härlig lördagkväll....

Ja, men är det inte helt underbart att spendera sin lördagkväll på Starbucks, "pluggandes"?
I alla fall, min dag börjar inte här, så låt oss ta det från början.

Baby M vaknade vid 6.15 och det betyder att det även var dags för mig att stiga upp ur sängen då. Lagom pigg var man ju också... inte! I alla fall, lekte med henne en timme innan pojkarna vaknade till liv och vill ha frukost. Det gjordes svenska pannkakor (som är SÅ MYCKET bättre än de amerikanska enligt killarna) och sen lektes det lite till. Baby M fick frukost och efter det var det dags för naptime. Ungen drack sin mjölk och somnade på 2 blanka sekunder. Placerade mig i en fotölj och kollade på när pojkarna lekte/bråkade/slog halv ihjäl varandra.... idag var en sån dag då jag faktiskt inte orkade bry mig, so go ahead, feel free to kill each other:)
Jag gav dem lunch och hjälpte dem på med ytterkläder och sen tog deras mamma med dem ut och jag var off:D Jag kollade klart på Grey's avsnittet som jag påbörjade igår och sen slängde jag på mig mina träningskläder.

Det var minusgrader ute så det var bara till att öka tempot så man fick upp värmen snabbt. 90 minuter och 1.5 mil senare var jag åter igen hemma. Jag tog en låååååång varm dusch. Packade ner min dator, gick och inhandlade yoghurtdoppade almonds och placerade min röv inne på Starbucks med en härlig varm black and white mocca:)
Som ni då vet så "pluggar" jag ju nu;) Eller jag har i alla fall läst igenom frågan som vi ska besvara denna vecka. Krossar mina fingrar och hoppas på mitt bästa... (som alltid med andra ord)

Ikväll blir det nog mer Grey's tittande:) Imorgon från 10 till 13 är det volontärarbete som gäller. Funderar på att springa hem från det. Från 17 gatan till 85 - det är ju bara 68 block och sen X antal block ber till 3:rd ave från Broadway... så lite mer än 70 block... kan ju inte vara alltför illa. Irriterande med rödljus dock. Hm, får fundera på detta!

Mer än så har jag nog inte att uppdatera er om just nu! Såååå.... See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0