Dagarna rullar på...

Klockan är så mycket som kvart över 11 på kvällen, eller natten(?) kanske man ska kalla det? Vad vet jag...
I alla fall, kanske är det dags att sova nu. Har legat och kollat en massa Grey's Anatomy avsnitt och fortsättning följer imorgon! :)

Idag har inte hänt alltför mycket. De vanliga morgonrutinerna och sen off ett par timmar innan jag måste hämta R från skolan, vi kommer hem, pojkarna duschar och sen bär det av för lite playdate ett kvarter längre bort. Där stannar vi ett par timmar innan vi traskar hemåt igen. Min värdmamma har kommit tillbaka från Las Vegas och hennes föräldrar från Oman är också här nu, så det blev ett kärt återseednde för alla denna afton.

Jag slängde på mig träningskläderna och gick ut och sprang 11.5km och det var sådär lite lagom najs eferåt. Jag kom hem, duschade och åt kvällsmat och sen dess har jag kollat Greys... Awesome!

Så mycket mer än så dände inte idag. 2 månader och en vecka kvar tills det är dags att springa NYC halvmara... detta kommer gå bra! Well... om inte är jag ju ännu en erfarenhet rikare i alla fall och det är ju aldrig fel.

Nä, men nu ska jag borsta mina tänder och sen blir det sova för min del.

God Morgon!

God Middag!

God Kväll!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: pappa john

God morgon! Du är flitig du, som springer sådana runder, halvmaran kommer säkert gå galant,kämpa på! Kram paps

2012-01-12 @ 06:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0