ChillMorgon!

NAsj o vakna upp och det är alldeles tyst i huset. Kolla datorn lite och lite tecknat på tv... Ja, det var antingen det eller nyheter och känner inte riktigt att min hjärna är vaken nog för att kolla nyheter! Så det gick bli tecknat - cat in the hat:)

I alla fall, igår var jag ute och sprang i Central Park för första gången för i år. Fick en pinsamt dålig tid (5 min sämre än mitt PB), så där är ju lite o jobba på...
Under kvällen begav jag mig in till Time Square för att promenera runt lite. Hm, JA det känns fortfarande bra att säga att jag tog en promenad runt Time Square;) I alla fall, promenerade runt där ett tag innan jagåkte hem igen.
Väl hemma blev det flingor till kvällsmat och till efterrätt - kladdkakedeg:) Dock blev det för mycket efter ett par skedar så gjorde kladdkakemuffins istället... haha
Efter det förberedda jag lite deg till mina frukostbullar... På tal om det så ska jga nu gå och baka mina frukostbullar så jag får någon frukost idag.

Senare idag blir det skype med mamma och sen pappa. Sen blir det väl en till runda i parken och ikväll blir det volontärarbete på KittyKind och gosa med lite katter:)

Näe, men nu ska jag se till och ta tag i dagen så den kan börja nångång. Just det, det är ju söndag vilket betyder att det blir sistaminutenplugg ikväll... awesome! (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0