Cancer...

Ehm, ja men vad säger man. Nu är det nog bäst att alla sluta äta mat som legat i plastkartonger. Plast ska diskas för hand och inte i diskmaskin och det får absolut inte vara i mikron... Då kan man liksom drabbas av cancer.

Berättade min värdmamma för mig imorse. Känns bara aningen överdrivet, precis som allt annat. I dagens läge spelar det ingen roll vad man gör... Allt ger dig cancer! Så varför inte bara njuta av livet och sluta oroa sig för allt...

Ja jag är lite smått irriterad över hela skiten. All mat är i plastförpackning. Lätt och undvika då ja... Gaaah!
Ibland förstår jag mig inte på dessa amerikanare! De får nog ta och lära sig att slappna av lite (läs mycket)

Nu ska jag UT och springa. Efter en hel dag i huset igår börjar jag bli lite smått galen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0