Broadway show!

Ja, men då var det även dags för mig att kolla min allra första Broadway show - The road to Mecca
Det var nog helt klart, utan minsta tveka den absolut BÄSTA broadway show som jag någonsin har sett!

Det var då meningen att mina värdföräldrar skulle gå på den, men de var trötta och sjuka så jag och Nani (mormorn) gick och kollade den istället... biljetterna var ju gratis med VIP så varför inte? Det blev dock lite hastigt då jag inte riktigt hade planerat detta. Det var mer som en sistaminutenhändelse och jag fick 2 minuter på mig att göra mig redo (o det ögonblicket stod jag och stekte köttbullar!) Så det var bara på med skor och jacka och sen iväg!
Vi kom dit, hämtade ut biljetterna, inhandlade en macka åt mig (då jag som sagt inte hade någon tid för kvällsmat innan...)

Vi läste på biljetterna vi fick att vi kunde gå till ett rum där det fanns lite snacks och dricka som vi fick så vi pallrade oss ditåt - till rummet för alla de viktiga människorna:D OSS!
Vi tog en dricka och smusslade er lite choklad i fickorna och sen vidare till showen.

Finns inte så mycket att säga om showen mer än - AWESOME! Jag fullkomligt älskade den. Så pappa, det är ännu en sak vi måste göra när ni kommer... Mamma Mia? :)

Jag och Nani hade en mycket trevlig tid tillsammans och det var kul och umgås lite med henne. Så nu kan jag checka av det på min to-do-lista!

Skådespelare:
  • Rosmary Harris
  • Carla Gugino
  • Jim Dale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0