Trött

De senaste dagarna har jag varit så fruktansvärt trött. Har inte kunnat lägga mig i sängen och hålla mig vaken.... Har liksom slocknat på 2 blanka sekunder.
Kan bero på sena kvällar och tidiga morgnar...? Sen är det ju totalt slöseri att ta en powernap under dagen! Man kan ju alltid gå och lägga sig tidigt(??) haha, funkar inte riktigt så va...

Imorgon får jag i alla fall sovmorgon till 12.00 och då ska det sovas som bara den ska ni veta. Men känner jag mina små värdpojkar rätt så kommer de vakna runt 6 och springa runt och skrika som galningar..... Awesome!

Nu ska jag njuta av tystnaden här ute vid havet, the hamptons innan vi åker tillbaka till staden senare idag!

Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0