Sjuk

Som jag skrev i det förra inlägget (som är postat en dag för sent) så hade jag då dragit på mig lite feber, den försvann dock under måndagen. Det övergick till halsont istället som varade till tisdagen och idag denna vackra onsdag kom febern tillbaka. Morgonen var helt ok, och livet rullade på. Men där runt 11 var det snäppet värre... Hög feber och kallsvettas... Great!
Så sov från 11 till runt 18/19. Såklart vaknade jag upp mellan varven av högljudda ungar. Men så kan det va.

Att vara sjuk och inte vara hemma hemma (Sverige) är inget vidare faktiskt. Även fast min amerikanska familj tar ytterst bra hand om mig så är det en annan sak att ligga hemma sjuk i sin egna säng med föräldrar som tar hand om dig!

Håller tummarna då att detta var min sista sjukdom i detta landet! 2 gånger sedan jag lämnade Sverige är helt ok skulle jag vilja säga. Ibland ger även mitt immunförsvar upp och efter nästan 1.5 månad med sjuka ungar så är det väl inte så konstigt heller?!

Nu ska jag i alla fall kolla Greys innan jag åter igen ska ge mig på sovandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0