Sista uppgiften!

Ja, men då sitter jag här igen - på Starbucks och "pluggar" eller med andra ord, allt annat än pluggar! och lat som jag är så letar jag upp textten, klipper ut den och klistrar in i google translate. Extremt dålig översätting, men vad tusan gör man inte för att "underlätta" så mycket som möjligt. Vet inte riktigt om underlätta är det rätta ordet för lättare är det ju inte i alla fall! F A I L !
I alla fall, det är min ABSOLUT SISTA uppgift. Så när jag skickar in den (om förhoppningsvis nån timme) så har jag FINALLY tagit mina 6 credits! Sen blir det inte mer skola för min del här i Amerikat! Funderat på engelskakurs, men NÄE! Ska passa på att njuta av livet här istället.

Tänkte jag skulle lyxa till det ordentligt idag och gå och inhandla en frozen yoghurt för att fira min avklarade skola! :) Har ju trots allt 16$ kvar på mitt konto som jag kan leva på till tis/ons då jag får min nästa lön! :) YÄÄY ME!
Lever ett fattigt liv här ja! Så är det NÅGON som har ett jobb att erbjuda mig i början av augusti så är det bara till att höra av sig! Jag är MER än intresserad!

Annars så sker det inte alltför mycket på andra sidan pölen! Vädret här är underbart och vi ligger fint på plusgrader. För ett par dagar sedan var det hela 17+ och det klagar man ju inte på i januari! ;) Idga är det dock bara 2+, men det är fortfarande bättre än Sveriges minus.

En månad och 1 dag tills pappsen och Magnus dyker upp i NYC! Det ser vi fram emot. 2.5 månad tills jag är 21 och 5.5 månader tills jag är på svensk mark igen! Livet är B R A !

Tjjing Tjong Kines Var Det Du Som Fes?

Kommentarer
Postat av: pappa john

hej svejs och grattis till din examen...ha,ha..ännu en i högen och grattis tilll din nya telefon.Fint kort på dig i ditt förra inlägg. Ja det närmar sig vår resa till dig och det ser vi fram emot, jag har börjat räkna ner...förökt i några dagar att göra inlägg här i loggen men har inte funkat, men nu har den kommit igång igen. Ha det bäst så kan vi väl skypa någon kväll som passar dig eller nästa helg...säg du tider som passar dig..puss och kram paps

2012-02-05 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0