NYC livet rullar på...

Ännu en dag som innehöll lite fashion shower! Faktum är att jag gick på 2 idag. Dock ingen VIP:( men fortfarande gratis:D så jag är inte bitter.

Den första showen var Japan lether(?) något, inget vidare men helt ok. Blev lite lagom stressigt så det var in och ta bilder och sen ut igen och vidare till nästa show. Den var helt klart såååå mycket bättre. Idag var designerna två killar - Prete & Bruno. Helt okej kläder skulle jag vilja säga, men kanske lite för eliganta för min del, det vill säga, lite för mycket glitter och glamour emellanåt.

Men ja som sagt, mitt nyc liv rullar på bra och jag nu kryssa för ännu en upplevelse på listan... Som nu börjar bli väääääääldigt lång!

Näe, men nu ska jag lägga över mina bilder på datorn och senare iväg till gymmet en sväng för att träffa en kompis... Det är ju inte starbucks i alla fall;) haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0