NY fashion show!

Ja, men här händer det grejer! Jobb som vanligt så det är väl inget intressant att lyssna på. Ni borde ju kunna mina rutiner vid detta laget tycker jag! Annars får ni bakläxa på det.

Idag var jag dessutom på fashion show. Ni som känner mig bra vet mycket väl att jag inte är alltför intresserad av kläder, mode och sånt... Så då kan man ju undra vad jag gjorde på den showen?! Faktum är att min värdmamma får ett X antal inbjudningar till showen och hon gick inte idag så då fick jag göra det. Jag menar, det var ju gratis och dessutom backstagepass och VIP!!! Jag stod med alla andra fotografer och tog kort. Kändes sådär lagom proffsigt! :)

Hela showen, klädkollektionen var av Tracy Reese. Ingen aning om vem människan är, men vem bryr sig... Det var gratis=)

Jag tror dessutom att jag såg en av Americas next top model... Är inte 100, men håller på att undersöka denna sak!
Så bilder kommer så småningom:)

Träffar nu 2 andra au pairer på starbucks... Såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0